Dobre buty to sztuka - kolekcja jesień-zima 2018/19 Paso a Paso - issue27.pl
 • MODA  • FASHION NEWS  • Dobre buty to sztuka – kolekcja jesień-zima 2018/19 Paso a Paso

Dobre buty to sztuka – kolekcja jesień-zima 2018/19 Paso a Paso

PASO a PASO to młoda polska marka, specjalizująca się w obuwiu dla kobiet. Jej cechy charakterystyczne to proste formy, mocne kolory oraz unikalne detale. Właścicielki marki Marta Kapusta i Paulina Majchrzak, rzemiosło stawiają ponad szybką modę, a dopracowany projekt ponad sieciówkowy but, dlatego każda para butów wytwarzana jest przez rodzimych rodzimych rzemieślników. 

Kolekcja Jesień-Zima 2018/19 

Propozycje marki na nadchodzący sezon oraz promująca je kampania łączą dwie pozornie odległe dziedziny: buty i sztukę. Inspiracją dla projektantek do pójścia w tym kierunku było zdjęcie o „Glove and Shoe” autorstwa Irvinga Penna, pochodzące z amerykańskiego wydania Vogue’a, które przedstawia buty trzymane przez białą rękawiczkę. 

Zrobić dobre buty to dzisiaj sztuka. Zalała nas fala sieciówek, w których znajdujemy miliony różnych projektów, na każdy sezon inne, i z każdym sezonem nadające się do zmiany. Obuwie Paso a Paso jest dopracowane w każdym detalu. Chcemy, aby kobieta, która je zakłada, czuła się w nich pewna siebie, ale też miała świadomość, że ten but był przygotowywany ręcznie. Nad jego powstaniem czuwało kilka osób. Każda para jest dla nas wyzwaniem i nowym dziełem do stworzenia mówi Marta Kapusta, właścicielka i projektantka marki.

W kolekcji jesień-zima 2018/19 dominują licowa oraz zamszowa, w stonowanych kolorach: czarnym, brązowym, camelowym, granatowym czy butelkowej zieleni. Projekty podkreślają też starannie dobrane elementy ozdobne, m.in. złote klamerki w stylu vintage, srebrne dżety czy fantazyjne pompony. 

„Dobre buty to sztuka”

Sesja wizerunkowa marki, której przyświecała myśl „Dobre buty to sztuka” to nawiązanie do sztuki oraz przedstawienie obuwia w formie dzieła. Jej autorką jest Marta Kaczmarek. W rolę pewnej siebie i świadomej kobiety Paso a Paso wcieliła się Natalia Gumieniak z agencji Wave Models. Makijaż przygotowała Sandra Majewska, a produkcją sesji zajęła się agencja kreatywna Fashion Valley. 

Kolekcja jesień-zima 2018/19 Paso a Paso jest dostępna w sklepie internetowym marki www.store.pasoapaso.pl oraz w showroomie przy ulicy Wilsona 30 w Częstochowie. 

[Best_Wordpress_Gallery id=”272″ gal_title=”pasoapaso”]

Zdjęcia: materiały prasowe