BEAUTY NEWS PIELĘGNACJA TRENDY URODA

Najgorętsze trendy urodowe w 2019 roku

Ubiegłe lata minęły pod kątem inspiracji pielęgnacyjnej rytuałami Dalekiego Wschodu. W tym czasie testowałyśmy zasady według których o swoją urodę dbają Japonki oraz Koreanki. Jednak w roku 2019 punktem odniesienia staną się Chiny, to właśnie do nich odnosi się nowy termin C-Beauty. 

Zgodnie z corocznym raportem trendów opracowanym przez Instytuty Badań i Rozwoju FOREO w Sztokholmie i Szanghaju, to właśnie C-Beauty będzie jednym z najpopularniejszych kierunków urodowych.  Organizacja zaznacza także,  że świat urody podąża za trendami podobnie jak technologie czy moda. 

C-Beauty

Podstawą chińskiej pielęgnacji jest przede wszystkim technologia będąca kontrastem dla tradycyjnych zabiegów oraz kosmetyków naturalnych. Biorąc pod uwagę fakt, że w Chinach sektor urodowy jest najszybciej rozwijającym si na świecie, przez najbliższe 12 miesięcy Chińczycy wprowadzą najwyższy w historii standard pielęgnacji.  

SezoNowość

W roku 2019 będziemy zwracać uwagę na pielęgnację podporządkowaną trwającej porze roku. Oznacza to, że rutyna będzie zmieniać się co sezon,  dopasowując produkty do aktualnej aury. Przygotujmy się zatem na podgrzewane podczerwienią maski na zimę i chłodzącą krioterapię latem.  Dzięki temu skóra będzie piękna i przygotowana na każde warunki. 

Ruch upiększający

Dbanie o zdrowie i kondycję jest ważną częścią rutyny pielęgnacyjnej, w tym roku zwrócimy uwagę także na dbanie o skórę tuż po ćwiczeniach. Pomocne w tym będą najwyższej klasy poręczne urządzenia pielęgnacyjne. Będziemy zabierać je na siłownię tak samo jak szczotkę do włosów. 

W domu najlepiej

Rok 2018 przyniósł rewolucję w świecie spa, ponieważ wiele marek wprowadziło urządzenia do „domowych” zabiegów kosmetycznych. Od najwyższej klasy procedur pielęgnacyjnych po głębokie oczyszczanie – branża urodowa zrobiła wszystko, by przenieść zaawansowaną aparaturę z gabinetów zabiegowych do naszych łazienek. Wszystko dzięki technologii: porewolucji w świecie usług, która przyszła za pośrednictwem takich gigantów jak Uber i Airbnb,przyszła kolej na świat pielęgnacji. Czy czeka nas koniec ekskluzywnych spa i wizyt u kosmetyczki?

Personalizacja na wyższym poziomie

Modzie na personalizacje uległy nawet takie giganty, jak Coca Cola, która wypuściła puszki z imionami. W branży modowej marki Gucci oraz Burberry wykreowały trend na akcesoria z inicjałami. W 2019 roku zrobimy kolejny krok w tym kierunku: produkty będą działać dokładnie według oczekiwań użytkownika, szczególnie w świecie urody, ucząc się naszych potrzeb pielęgnacyjnych, dzięki  wykorzystaniu sztucznej inteligencji. 

SuperŻywność

Rok 2019 należeć będzie do kolagenu, stosowanego jako suplement diety oraz oczaru wirginijskiego, zioła znanego z właściwości tonizujących i kojących podrażnienia. Według Pinteresta, materiałów na temat oczaru wyszukiwano o 305% więcej niż w latach ubiegłych, co wyraźnie wskazuje na ogromne zainteresowanie tym składnikiem.