EDITORIAL MODA TRENDY

Kolekcja Madelle wiosna-lato 2019

Nowa kolekcja polskiej marki Madelle, założonej przez Magdalenę Magnon, jest doskonale piękna. Niczym kwiat kalia – symbol dążenia do doskonałości i bohater kampanii na sezon wiosna-lato 2019. Harmonijny i symetryczny, wyrazisty formą i smukły jest odzwierciedleniem projektów Madelle. Dopracowanych, z najlepszych tkanin, podkreślających kobiecość i z jasno określonym od lat stylem marki. 

Od 2013 roku marka Magdaleny Magnon ma wyróżniający się na polskim rynku modowym charakter ubrań. Nawiązuje on do francuskiej elegancji połączonej z dziewczęcym wdziękiem. Krojami przypomina też ubrania z ulubionego okresu projektantki – mody lat 70-tych. Kolekcja na wiosnę-lato 2019 pozostaje nie tylko wierna znanemu już DNA Madelle, ale jeszcze mocniej utożsamia się z nim i podkreśla niepowtarzalny styl. – Nigdy nie goniłam za zmieniającymi się trendami. Wypracowałam swój własny styl, który jest zbieżny z moim gustem. W końcu zapanowała harmonia pomiędzy mną a moją kolekcją – mówi Magdalena Magnon. 

Ale harmonijne są też poszczególne kroje marki. Niektóre z nich od lat pozostają niezmienne. Symetryczne i wyraziste w formie oraz doskonałe w wykonaniu. Marka stawia na ręczne szycie nawet najdrobniejszych detali, takich jak np. powlekanie materiałem guzików. Oczywiście wszystko odbywa się w Polsce. Właścicielka marki poszukuje też najlepszej jakości tkanin. Flagowym już materiałem jest jedwab, drukowany w specjalne zaprojektowane dla Madelle, czyli unikalne na rynku, wzory. 

W kolekcjach regularnie występują też wełna, wiskoza, bawełna czy len. I choć ten ostatni jest popularną obecnie tkaniną, to marka wykorzystała ją na swój sposób. Z lnu powstały bowiem sukienka i koszula w stylu Madelle. Oprócz nich wiosna-lato obfituje w kojarzące się z marką sukienki, w tym sezonie midi, a także spódnice.

Projektantka nadal nie rezygnuje ze swoich ulubionych kwiecistych tkanin, ale w kolekcji przełamuje je bielą, czernią oraz zielenią. Dzięki temu tworzą one harmonijną i czystą całość. – Biel i zieleń to dominujące kolory nie tylko kalii, ale też kampanii Madelle. Jest ona prosta i z klasą, ale także niebanalna. Mająca jasny komunikat – dążenia do ciągłej doskonałości – mówi  Magdalena Magnon. 

Autorką kampanii jest Magdalena Kozicka. Makijaż przygotowała Sandra Majewska, stylizacją zajęła się natomiast właścicielka marki. Modelkami były Dariya z agencji Neva Models oraz Karolina z Uncover Models. Produkcję sesji wspierała agencja Fashion Valley. 

Nowa kolekcja na sezon wiosna-lato 2019 jest dostępna w showroomie Madelle przy ul. Parkowej 9/3 w Warszawie oraz na www.madelle.pl   

Treść i zdjęcia: materiał prasowy