Barcelońska Fundacja Joan Miró, to miejsce powstałe w latach siedemdziesiątych, którego główną ideą było skłonienie młodych artystów do eksperymentowania ze sztuką współczesną. Estetyczne wnętrza położonego w malowniczych zakątkach wzgórza Montjuïc budynku muzeum stanowią idealną scenerię dla nowatorskiej kolekcji skandynawskiej marki COS.
„Czuję potrzebę osiągania maksymalnej intensywności za pomocą minimalnych nakładów.” – mawiał Joan Miro
Zdjęcia do sesji promującej propozycje COS na sezon Jesień-Zimna 2017 zostały wykonane przez amerykańską fotografkę – Zoe Ghertner. Na zdjęciach do kampanii występuje wschodząca gwiazda wybiegów, o bardzo charakterystycznej urodzie – Amber Witcomb ( brała udział w kampaniach m.in. Burberry, Prada, czy Fendi). Za stylizację odpowiadał Jonathan Kane.
Premierze nowej kampanii, towarzyszy nowe wydanie magazynu marki, które dostępne będzie online na stronie cosstores.com i w sklepach stacjonarnych COS od 22 września 2017. Motywem przewodnim jesienno-zimowego wydania magazynu COS są „Kontrasty”. Inspiracją dla nowej edycji magazynu COS były subtelne, a jednocześnie efektowne kontrasty jesienno-zimowej kolekcji marki. Nowe wydanie to zachwyt nad innością, kreatywna gra odmiennych, a czasem nawet sprzecznych ze sobą form artystycznych takich jak sztuka, architektura, gra aktorska czy muzyka. Fascynujący festiwal przeciwieństw. To już 21 wydanie, w którym znajdą się tematyczne i wizualne historie, oraz wywiady i cztery sesje zdjęciowe.