Site icon issue27.pl

Hilfiger Denim to od teraz Tommy Jeans

Marka Tommy Hilfiger należąca do koncernu PVH Corp. zmienia globalną strategię dotyczącą linii denimowej, w wyniku czego od kolekcji „Pre-Spring 2018” HILFIGER DENIM zmieni nazwę na TOMMY JEANS. Taka decyzja wynika z obecnego tempa rozwoju firmy i jej pozycji na rynku sprzedaży produktów dżinsowych.

Denim od zawsze stanowił istotną część naszej marki i podstawę jej amerykańskiego dziedzictwa i „cool” stylu”

 

– mówi Tommy Hilfiger.

NOWA NAZWA, NOWA KONCEPCJA

TOMMY JEANS to hołd składany dawnym kolekcjom, dzięki którym marka stała się „cool” i zaistniała na modowej mapie świata. Wskrzeszenie naszej pierwotnej linii dżinsowej ma na celu podkreślenie historycznego znaczenia jakim był denim dla marki i rolę jaką odegrał w łączeniu świata pop kultury z naszą marką.” Nazwa TOMMY JEANS została użyta niedawno w kapsułowej kolekcji linii HILFIGER DENIM, w której motywem przewodnim było dawne logo marki – flaga. Od kolekcji „Pre-Spring 18” nazwa ta będzie używana już dla wszystkich kolekcji denim. Nowe logo TOMMY JEANS zawierać będzie ikoniczną „flagę”, którą znają wszyscy. 

Kolekcja TOMMY JEANS „Pre-Spring” 2018 to ukłon w stronę archiwalnych kolekcji TOMMY HILFIGER. Kolekcja dodaje modowego sznytu i młodzieżowej energii historycznym projektom marki. Wynik tego to nowatorskie połączenie elementów sportowych i stylu „Preppy” – świeże spojrzenie na dżinsowe klasyki w „streetowym” klimacie.

THE CHAINSMOKERS GLOBALNYMI AMBASADORAMI MARKI

Z koleji inna linia, TOMMY HILFIGER ogłosiła niedawno, że jej nowymi ambasadorami męskiej kolekcji będzie muzyczny duet The Chainsmokers, którzy wystąpili podczas pokazu mody TOMMYNOW Jesień 2017, w kultowym Roundhouse w Londynie, 19 września 2017. W pokazie pojawiły się zarówno projekty z kolekcji damskiej, jak i męskiej. Ponadto, z okazji współpracy zaprojektowano kurtkę typu bomber, inspirowaną duetem The Chainsmokers, która jest dostępna w sprzedaży od jesieni.

„Pionierskie podejście Tommy’ego do łączenia mody i muzyki stanowi istotną część w tworzeniu kolekcji męskiej. Męska kolekcja naszej marki pozostaje kluczowym obszarem naszego zainteresowania we wszystkich regionach świata.”

 

-wyznaje Daniel Grieder, CEO Tommy Hilfiger Global i PVH Europe

Exit mobile version