Marka PUMA prezentuje kampanię „DO YOU” na sezon wiosna-lato 2018, która motywuje kobiety do życia według własnych zasad, bycia niezależną i wierną swojemu stylowi.Charyzmatyczna ambasadorka marki, modelka, aktorka i aktywistka – Cara Delevingne po raz kolejny stanęła przed obiektywem. W poprzednim sezonie Cara zapoczątkowała serię mini dokumentów, gdzie silne kobiety dzieliły się swoimi różnorodnymi historiami zachęcającymi do działania. Nowa odsłona kampanii okiem fotografki Cass Blackbird to świeże spojrzenie na kobiecą kolekcję PUMA.
Bądź swoją własną muzą
„DO YOU” skupia się na szukaniu własnych inspiracji, dlatego jeśli chcesz być #DoYou musisz być swoją własną muzą. Pragnąc, by kobietom nigdy nie zabrakło pewności siebie i motywacji, także w kwestii stylu, PUMA stworzyła produkty, które robią wrażenie bez względu na okoliczności. Minimalistyczny model Muse pojawi się w bardzo kobiecej palecie kolorów. Konstrukcja cholewki pozwala na doskonałe dopasowanie przy kostce, natomiast ciekawy detal w postaci elastycznych taśm nie tylko świetnie wygląda, ale jest praktyczny i stabilizuje stopę. W swojej pierwszej odsłonie, Muse wystąpi w pudrowo-różowej wersji z satynowym wykończeniem, delikatną białą podeszwą i z subtelnym logiem za piętą. Projekt jest bardzo kobiecy, a modne taśmy nadają mu cool wykończenia.
[Best_Wordpress_Gallery id=”152″ gal_title=”puma cara”]