Nowy sezon to również nowa odsłona wyjątkowej kampanii Intimissimi, podkreślającej siłę kobiet. Po raz kolejny ukazuje ona prawdziwe historie niebywałych osobowości. To więcej niż reklama, to opowieść dwóch bohaterek, których życie inspiruje i motywuje. Obie gwiazdy – top modelka Gisele Bundchen oraz influencerka Chiara Ferragni, każda na swój sposób, zapracowały na swoją pozycję dzięki charakterowi, unikatowemu stylowi oraz innowacyjnym, awangardowym pomysłom.
Wierność kobiecej sile
Podobnie jak w poprzedniej kampanii #insideandout, również w najnowszej jej odsłonie hasłem przewodnim jest siła kobiet. Przedstawiony w niej świat bielizny ukazuje, że źródłem zewnętrznego piękna kobiety jest jej wewnętrzna siła i osobowość – obecna, ale niewidoczna.
Takie też są nowe gwiazdy kampanii: Gisele i Chiara. Dwie nieprzeciętne kobiety, które dzięki wewnętrznej sile zaistniały w świecie mody. Pierwsza z nich podbiła wybiegi swoim niekonwencjonalnym pięknem, a następnie odniosła sukces jako kobieta biznesu, aktywistka chroniąca środowisko, a także matka. Druga z kolei jest pionierką, która przeniosła świat mody do Internetu, tworząc zawód blogerki i stając się najbardziej rozpoznawalną influencerką na świecie. Dziś jest również projektantką i business woman.
Obie są doskonale znane z wytrwałości, ambicji oraz pasji. W najnowszej kampanii ujawniają swoją zmysłową i uwodzicielską stronę, idealnie reprezentując dwa kultowe modele biustonoszy Intimissimi – Elena oraz Eleonora, mając na sobie bestsellerowe modele bluzek z jedwabnej kolekcji.
Zdjęcia: Materiały Prasowe