Site icon issue27.pl

MARIA SADOWSKA I JULIA PIETRUCHA AMBASADORKAMI TATUUM

Kobiecość, naturalność, wygoda, ponadczasowość i bezkompromisowa jakość to główne filary, na których opiera się historia marki Tatuum.D bając, aby każda „kobieta TATUUM” zawsze czuła się wyjątkowo, lekko, komfortowo i swobodnie, niezależnie od okazji, niezależnie od sylwetki i niezależnie od wieku. Tak jest również i tym razem. 

Kolekcja pełna letnich inspiracji

Wiosna i lato w TATUUM to tęsknota za koktajlami, dalekimi podróżami i minimalistyczną formą. Jest lekko i kolorowo. Wśród tkanin pojawiają się len, gotowana wełna czy bawełna, wykorzystane w odsłonach marynistycznych, etnicznych i tropikalnych – inspirowanych naturą i wpisujących się w aktualne trendy. Kolekcja obfituje również w delikatne pastele – blade błękity czy pudrowe róże, które  doskonale odpowiadają zainteresowaniom i oczekiwaniom klientek i świadomych mody konsumentek. 

Marka pełna pasji

W tym sezonie marka TATUUM zaprosiła do współpracy dwie świadome artystki, spełnione kobiety, które żyją pasją. Muzyk i reżyserka Maria Sadowska, autorka wielokrotnie nagradzanego filmu “Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”, trenerka w programie „The Voice of Poland” jest charakterna, zdecydowana i silna. Podobnie jak TATUUM, zawsze wybiera drogę pod prąd – ciekawszą, pasjonującą i złożoną, a jednocześnie dającą wiele satysfakcji. To sprawiło, że stała się idealną ambasadorką marki, jak również twarzą wyjątkowej kolekcji specjalnej Maria Sadowska x TATUUM, która obfituje w mocne kolory (dostępna w sklepach TATUUM od marca).

„Jeśli chodzi o jakość, jestem bezkompromisowa. Tak w kinie – co widać w reżyserowanych przeze mnie obrazach, jak i w modzie. Dlatego przyjęcie propozycji TATUUM i wystąpienie w kampanii, w roli ambasadorki nowej kolekcji, było dla mnie nie tylko wyróżnieniem, ale przede wszystkim naturalnym wyborem, który sprawił mi dużą przyjemność. Te same wartości leżą w mojej naturze, to coś absolutnie zgodnego ze mną, z moim wnętrzem i tym, jak chcę być postrzegana jako kobieta”– podkreśla Sadowska. 

 

„Zdecydowałam się na współpracę z TATUUM, bo to marka, która od lat trzyma ten sam, wysoki poziom. Choć nie przywiązuję wielkiej wagi do strojenia się, ponad wszystko cenię jakość i wygodę – a w ubraniach TATUUM czuję się swobodnie. W obecnych czasach, gdy panuje fast fashion, do branży wkradło się marnotrawstwo, brak szacunku dla środowiska. Wymieniamy garderobę co sezon, a czasy kiedy nosiło się ulubione rzeczy latami, odchodzą w niepamięć. Mam nadzieję, że dzięki naszej współpracy to może się zmienić u mnie, ale być może również u innych.”– dodaje druga z bohaterek kampanii, Julia Pietrucha. 

Wokalistka, aktorka i podróżniczka, której debiutancka płyta “Parsley” zdobyła serca amatorów delikatnych melodii i ukulele. Jej pozytywna energia i chęć rozpoczynania ciekawych projektów, stawiania czoła przeciwnościom i wychodzenie poza komercyjne ramy narzucane przez showbiznes, uwydatniają jej naturalność i szczerość, co sprawia, że jest doskonałą bohaterką kolekcji specjalnej Julia Pietrucha x TATUUM, pełnej lnu i nadruków z motywem liści (dostępna w sklepach TATUUM od maja).Oprócz kolekcji specjalnych, sygnowanych swoim imieniem, obie artystki promują całą wiosenno-letnią kolekcję, której częścią, obok charakterystycznych dla marki prostych linii, są nowe architektoniczne detale konstrukcyjne widoczne w bomberkach, parkach, klasycznych trenczach, spódnicach ołówkowych i w kształcie litery A, męskich w stylistyce garniturach i przedłużonych w formie marynarkach. 

Zdj. Materiały prasowe

Exit mobile version