Poszukujesz pierwszej pracy lub chcesz zmienić obecną, jednak na wysyłane CV nikt nie odpowiada? Mamy dla Ciebie parę uniwersalnych zasad, dzięki którym zwiększysz swoje szanse na zdobycie upragnionego stanowiska.
Po pierwsze: planuj
Kluczem do znalezienia pracy jest systematyczność i regularność. Przeglądając oferty pracodawców na specjalnie powstałych do tego celu serwisach, takich, jak na przykład Jooble zaplanuj ile czasu dziennie temu poświęcisz. Jeśli trafisz na ciekawą ofertę, a z jakiegoś powodu nie możesz w danym momencie przejść przez formularz aplikacyjny, koniecznie ją zapisz.
Po drugie: aktualizacja i dopasowanie
Kiedy już lista ofert pracy będzie gotowa, przeanalizuj swoje CV pod kątem dopasowania do stanowisk/ a o jakie chcesz się ubiegać. Sprawdź, czy znajdują się tam informacje, które są adekwatne do ogłoszenia.
Po trzecie: cierpliwość
W zależności od tego, o jaką pracę się ubiegasz, bywa, że procesy rekrutacyjne trwają długo. Wszystko zależy od wewnętrznej polityki firmy.