Polska marka biżuteryjna Rosa przedstawia swoją najnowszą kolekcję na sezon Jesień-Zimę 2018, która jest jak wspomnienie wakacji. Projektantka Agnieszka Rosa przy pomocy pięknej i wyrazistej złotej biżuterii pragnie zatrzymać energię letnich dni. W propozycjach oddaje symbole lata w nieoczywisty, nowoczesny i minimalistyczny sposób.
Biżuteria staje się marzeniem zamkniętym w artystycznej formie
W przypadku marki Rosa, każdy element pochodzący z kolekcji, śmiało można nazwać małym dziełem sztuki. W propozycjach na nadchodzący sezon znajdują się pierścienie oraz sygnety z rzeźbionymi kamieniami: inkrustowany złotym księżycem lapis lazuli czy precyzyjnie oddany w onyksie wianuszek róż. Nieregularna płaszczyzna złotej tafli raz przywodzi na myśl egzotyczną muszlę, innym razem księżyc w pełni. Zatopione w złocie perły przenoszą nas w morską podróż. Agnieszka Rosa nadaje złotu strukturę przywodzącą na myśl skrzący się w słońcu piasek, efekt ten dodatkowo wzmacniając blaskiem brylantów.
Nastrój kolekcji doskonale oddaje artystyczna kampania autorstwa Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pik. Malarskie portrety uwiecznione na kliszy podkreślają sensualność i zmysłowość biżuterii.
Nowa kolekcja dostępna będzie w sprzedaży od 27 września br, w sklepie stacjonarnym w Warszawie, oraz we wkrótce otwartym butiku w Poznaniu oraz sklepie marki online.
[Best_Wordpress_Gallery id=”284″ gal_title=”rosa aw 2018″]
Zdjęcia: materiały prasowe