Site icon issue27.pl

Kampania biżuterii Gucci jako dzieło sztuki

Włoski Dom Mody przedstawił swoją najświeższą kampanię biżuterii Le Marché des Merveilles. Ekskluzywne akcesoria zaprezentowano na zdjęciach przypominających drogocenne dzieła sztuki. Uwiecznione na portretach modelki przedstawione zostały we flamandzkim stylu. Przeważają w nim beże, biel, pojawiają się także elementy złota, brązu, a także ciemne akcenty. Przedstawiona kompozycja składa się w wysmakowaną, eklektyczną całość. 

Le Marché des Merveilles – kiedy?

Kolekcja biżuterii to propozycje, które pojawią się już w 2019 roku, w ramach kolekcji Resort. 

Zdjęcia kampanii zostały wykonane przez Julię Hettę – skandynawską fotografkę specjalizującą się w uchwyceniu surrealistycznych kadrów. Jej zdjęcia pojawiają się na łamach najbardziej znaczących magazynów oraz marek modowych: Vogue Italia, British Vogue, AnOther,  T Magazine, poza  Gucci Hetta pracowała także dla firm Christian Dior, Alexander McQueen oraz Jil Sander. 

[Best_Wordpress_Gallery id=”316″ gal_title=”biżuteria gucci”]

Zdjęcia: materiał prasowy

 

 

Exit mobile version