Site icon issue27.pl

Sztuka kontrastu w nowej kampanii polskiej marki Patrizia Aryton SS19

Moda i sztuka od wieków tworzą harmonijny związek. Udowadnia to nowa kampania polskiej marki Patrizia Aryton na sezon wiosna-lato 2019. Malarskie zdjęcia, stworzone przy użyciu aparatu analogowego, wykonał Marcin Kempski. Przed obiektywem, w nowoczesnych i ultrakobiecych stylizacjach podziwiamy Magdalenę Chachlicę, jedną z najbardziej rozchwytywanych polskich modelek podczas ostatniego tygodnia mody Haute Couture.

Delikatna na zewnątrz, ale pewna siebie w środku, modelka uosabia dwie skrajności. Pozując na tle pastelowych aranżacji gra pierwsze skrzypce, podkreślając kobiecość sylwetek na sezon wiosna-lato 2019. Nowa kolekcja Patrizia Aryton, podobnie jak mariaż nowoczesnej kolekcji z analogową fotografią, łączy nieoczywiste kolory i printy zastosowane na klasycznych, ale zdecydowanych konstrukcjach. Wełniane, kaszmirowe płaszcze, które są domeną marki z Kaszub, ustępują perfekcyjnie skrojonym marynarkom, które z krótkimi spodenkami tworzą nowoczesny duet. Totallooki w kolorze kości słoniowej są kwintesencją dziewczęcej elegancji. Na kobiecych kształtach zmysłowo układają się długie, jedwabne sukienki z falbanami. Błękitne spodnie ze sztruksu w drobne prążki i krótka kurtka dżinsowa uzupełniają kolekcję o młodzieżowe elementy. Wśród zróżnicowanych propozycji ukryte są cztery główne linie zaprojektowane przez zespół pod okiem Dyrektor Kreatywnej Patrycji Cierockiej-Szumichory.

Premiera kampanii i nowej kolekcji planowana jest na 6 lutego 2019 roku. Kolekcja na sezon wiosna-lato 2019 marki Patrizia Aryton będzie dostępna od początku lutego w salonach marki i platformach online.

Treść i zdjęcia: materiały prasowe

[Best_Wordpress_Gallery id=”324″ gal_title=”PA”]

Exit mobile version