Gdy w lipcu tego roku oficjalnie ogłoszono nawiązanie współpracy między dwiema największymi francuskimi markami, w świecie mody i urody zawrzało. Zapowiedziano wówczas, iż oficjalna premiera limitowanej kolekcji kosmetyków do makijażu KARL LAGERFELD x L’Oréal Paris odbędzie się w szczególnym czasie – podczas wrześniowego paryskiego Tygodnia Mody.
[contentcards url=”https://www.instagram.com/p/B21xBUyHIxj/”]
Najbardziej wyczekiwana, ostatnia kolaboracja wybitnego kreatora mody ujrzała światło dzienne 27 września. Ekskluzywna prezentacja limitowanej linii kosmetyków miała szczególny charakter. Zaproszeni goście, wśród których znalazły się również 3 polskie gwiazdy – Joanna Horodyńska, Ada Fijał oraz Marieta Żukowska, mieli okazję dowiedzieć się więcej na temat kulis współpracy i tworzenia tej wyjątkowej kolekcji. Była to również niepowtarzalna okazja, by poznać najbliższy, współpracujący na co dzień z Karlem zespół ludzi oraz posłuchać o jego wizji i filozofii, które kierowały jego artystycznym życiem oraz twórczością.
[contentcards url=”https://youtu.be/z1tJ9xf3YJU”]
W Atelier goście wcielili się również w rolę kreatorów, mając szansę stworzyć swoją unikatową szminkę. Towarzyszył im zespół, który pod okiem Val Garland – Dyrektor kreatywnej L’Oréal Paris opowiedział o tajnikach tworzenia kolorów uwielbianych przez kobiety.
[contentcards url=”https://www.instagram.com/p/B2o5FGvnjtO/”]
MAKIJAŻOWE TRENDY Z PARYSKIM WDZIĘKIEM
Limitowana kolekcja KARL LAGERFELD x L’Oréal Paris to połączenie charakterystycznego rock’n’rollowego stylu z francuską elegancją. Podczas jej tworzenia, dla obu marek istotne było podkreślenie ich wspólnej wizji piękna oraz pionierskiego ducha i zobowiązania by celebrować kobiecą siłę. „Jutro mogę być inną osobą, niż byłem dzisiaj” – powiedział Karl Lagerfeld, zachęcając tym samym kobiety do otwartości na zmiany, na eksperymentowanie, nie tylko w kwestii własnego stylu, lecz także makijażu.
Treść i zdjęcia: materiał prasowy