Polska marka produkująca koszulki w typie basic, postawiła na oryginalną oraz edukującą swoich klientów akcję, dzięki której można sobie uzmysłowić ile tak naprawdę trwa proces produkcji bawełnianego t-shirtu.
O co chodzi?
Przede wszystkim o przeciwstawienie się masowej produkcji i bezmyślnym zakupom. Akcja „Wyhoduj sobie koszulkę” niemalże dosłownie pokazuje klientom, jak długi jest proces tworzenia ubrania z bawełny. Aby tego dokonać, marka Wild Basic do każdego zamównienia dodaje torebeczkę z nasionami Bawełny indyjskiej. Osoba, która zasadzi oraz wyhoduje bawełnę, a później zrobi sobie zdjęcie w koszulce marki z tym okazem, otrzymuje na zawsze zniżkę w wysokości -15%.
Niezły bajsel, co?
To hasło przewodnie marki ma być nie tylko chwytliwym sloganem, ale jego zadaniem jest także odniesienie się do złożonego produkcji mody zrównoważonej, który jest etyczny, transparentny, eco, zero waste itp. Koszulek oraz ubrań produkowanych z zachowaniem wszystkich tych zasad, próżno szukać w sieciówkach sprzedających ubrania za 20 pln, są one o wiele droższe. Składa się na to cały długotrwały proces produkcji.
Zrównoważona hodowla bawełny, fabryka trzymająca się etycznych zasad, niełatwy wybór dobrej jakości bawełny oraz dostawców – to zaledwie początek.
„W końcu, po roku belki z wyprodukowaną bawełną trafiają do nas. Wtedy wycinamy formy, szyjemy, wysyłamy do druku, drukujemy, odbieramy, metkujemy, pakujemy, wysyłamy i w końcu jest u Was w szafie i wzbudza zachwyt wśród znajomych. A to wszystko trwa dokładnie rok, czasami więcej. Tyle trwa produkcja zrównoważonego produktu od zasiania nasion bawełny.”
-Kama z Wild Basic
Jeśli chcecie wziąć udział w akcji, zajrzyjcie do oferty sklepu internetowego Wild Basic: http://www.wildbasic.pl lub na profil na Instagramie @Wild_basic
_________________
Zdjęcia: materiał prasowy