Chociaż w obecnym czasie podróżowanie jest niewskazane, to z pewnością każdy z nas marzy o tym, by znaleźć się na słonecznej plaży, ciesząc się pięknymi widokami i wsłuchując się w relaksujący szum morza. Polska marka Triplés obrazuje te marzenia w swojej najnowszej kampanii Santa Barbara x Triplés.
Motyw słonecznej Kalifornii
Odprężający klimat uroczego miasta Santa Barbara, ubrania w klimacie boho, a w roli głównej prawdziwa California Girl, czyli Sabina Kravchenko, wszystko uchwycone w filmowych kadrach amerykańskiej fotografki Hanny Snyder. To właśnie znajdziemy w najnowszej kampanii marki Triplés promującej kolekcję na sezon WIOSNA/LATO 2021. Zdjęcia zrobione przez artystkę są romantyczne i lekkie, a ujęcia nad brzegiem oceanu przenoszą nas w niesamowitą podróż.
Santa Barbara wybrałyśmy ze względu na możliwość zróżnicowania motywu zdjęć. Miasto znane jest z surfingu. Budownictwo w mieście idealnie wpasowuje się w otaczającą naturę. Hiszpańska architektura nadaje niesamowity klimat, a jej elementy nawiązują do meksykańskiej kolorystyki.
-mówi Aleksandra Kasprowiak, założycielka Triplés
Co pojawi się w kolekcji?
W propozycjach z serii Santa Barbara x Triplés znajdziemy delikatne, kwieciste sukienki i koszule, a także idealnie nawiązujące do kalifornijskiego klimatu elementy w piaskowych odcieniach. Jeśli chodzi o krój to, zdecydowanie prym wiedzie minimalizm, prostota oraz oversizowe rozwiązania. Natomiast romantyczne różane printy nawiązują do pierwszej edycji kampanii – Rose Edition.
Kolekcja na sezon WIOSNA/LATO 2021 dostępna jest na stronie internetowej Triplés.