Warszawski concept store Cloudmine to jedno z najbardziej inspirujących miejsc na mapie stolicy z selekcją polskich projektantów, marek i artystów. W butiku zadebiutował kolejny, polski brand – DayShift, słynący z minimalistycznych krojów i wysokiej jakości materiałów.
DayShift pojawił się premierowo na polskim rynku modowym w maju 2019 roku. Pierwsza kolekcja wyróżniła się prostymi, klasycznymi krojami i neutralną paletą, a prawdziwym bestsellerem okazała się kimonowa sukienka Yoko. W butiku Cloudmine przy ulicy Paryskiej 17 w Warszawie, obok basicowych klasyków, takich jak bluzy z kapturem i spodni dresowych, znajdziemy sukienki o kimnonowym kroju, spódnice z wiązaniem czy koszule z bardzo szerokimi rękawami.
Marka założona przez projektantkę Sonię Kubisę skupia się na ponadczasowości ubrań i wykorzystaniu tkanin i dzianin przyjaznych zarówno dla naszej skóry, jak i środowiska. W ofercie katowickiego brandu dominują ubrania z bawełny, tencelu czy wiskozy, wyprodukowane w niewielkich, polskich szwalniach.
Zachęcanie Polek do budowania kapsułowej garderoby to jedna z misji marki, która od momentu powstania podkreśla jak ważna jest dla niej idea zrównoważonej mody. Klasyczne kroje prezentowane przez DayShift odzwierciedlają główną myśl marki – to ubrania, które posłużą nam przez lata, bez względu na panujące trendy.
Produkty DayShift dostępne są stacjonarnie w warszawskim butiku Cloudmine przy ulicy Parykiej 17. Oprócz ubrań polskich marek modowych, w concept storze znajdującym się na Saskiej Kępie znajdziemy też biżuterię, kosmetyki czy akcesoria wnętrzarskie. Cloudmine to także swoista platforma artystyczna – w butiku cyklicznie organizowane są warsztaty artystyczne Cloudlab czy wystawy “Pod chmurką”.
________
treść i zdjęcia: materiał prasowy