Site icon issue27.pl

Oriflame prezentuje rebranding pod hasłem Reach your happy place

materiał reklamowy 

 

9 maja 2024 r. w Warszawie w przestrzeni eventowej Mysia 3 w Warszawie, marka Oriflame zaprezentowała swoje nowe hasło „Reach your happy place”, inaugurując nową odsłonę brandingu w towarzystwie przedstawicieli mediów i influencerów. Wśród gości znalazły się takie osobowości jak Ola Burzyńska (@szindy), Ata Postek (@atapostek), Natalia Szymaniec (@nataliiaszymaniec), Zuzanna Lit (@zuzannalit), Victor Borsuk (@victorborsuk), Paulina Soboń (@paulinasobon).

Reach your happy place

Sztuka dobrego życia to sprawa osobista. Oriflame wierzy, że prawdziwe dobre samopoczucie każdy odczuwa inaczej — często oznacza ono różne rzeczy w różnych momentach. Czasami potrzebujemy przytulnego wieczoru z ulubionym serialem i odżywczą maseczką na twarzy, a innym razem chcemy być otoczeni przyjaciółmi.
Tak naprawdę chodzi o to, by czuć się pewnie i żyć na własnych warunkach, bez osądów i oczekiwań. 

Reach your happy place to kolejny kamień milowy w historii marki, która jeszcze bardziej angażuje się we wnoszenie radości i pozytywnego nastawienia do życia klientów i Partnerów Biznesowych na całym świecie.  

Wydarzenie otworzył panel dyskusyjny na temat ”happy place” oraz dobrostanu i jakości życia, który poprowadziła Martyna Kondratowicz — dziennikarka, prowadząca podcast Na moich zasadach. W dyskusji wzięły udział:

Podczas wydarzenia goście mieli okazję nie tylko do rozmowy z przedstawicielami Oriflame, ale również do poznania produktów marki. Monika Walińska-Miś – Product Training Manager Oriflame, opowiadała o kosmetykach i zapewniła indywidualne konsultacje pielęgnacyjne i makijażowe.

W specjalnie wydzielonej strefie produktowej można było zapoznać się z topowymi liniami Oriflame, w tym linią Giordani Gold i THE ONE, serią do włosów DUOLOGI, zapachami, a także liniami do pielęgnacji NovAge+ i Waunt.

Wydarzenie zgromadziło liczne grono influencerów oraz przedstawicieli mediów, co świadczy o rosnącym zainteresowaniu marką i jej filozofią. Organizatorzy zadbali o brandowy nastrój — w przestrzeni dominowały odcienie różu i zieleń,  a scenografię  wypełniały kwiatowe aranżacje, co dodatkowo podkreślało charakter nowego hasła Oriflame — Reach your happy place.



Exit mobile version