Być może Kaia Gerber to hit ostatniego miesiąca modowego, jednak ikony lat 90′ nie dały o sobie tak łatwo zapomnieć! Nie tak dawno, bo na pokazie Versace w Mediolanie, mieliśmy okazję podziwiać kultowy skład na jednym wybiegu: Carla Bruni, Claudia Schiffer, Naomi Campbell, Cindy Crawford i Helenę Christensen. Podczas paryskiego Tygodnia Mody, to marka Balmain okazała się być sentymentalna. Olivier Rousteing zdecydował się zgromadzić wybiegu Supermodelki z lat 2000 idące „ramię w ramię” z Aniołkami Victoria’s Secret.
Line-up
Pokaz otworzyła Natalia Vodianova, za którą podążały niemniej sławne koleżanki: Natasha Poly, Karolina Kurkova, Kasia Struss. Niektórym mogło się wydawać, że cofnęliśmy się z powrotem do lat 00′, nic bardziej mylnego…
Nie minęły sekundy, a za gwiazdami roku 2000 wyszły znane wszystkim Aniołki Victoria’s Secret: Alessandra Ambrosio, Elsa Hosk i Josephine Skriver. Nieco bardziej ubrana wersja tego, co zobaczymy podczas tegorocznego pokazu bieliźnianej marki;)
Kolekcja Wiosna Lato 2018
„Myślę, że w mojej kolekcji jest dojrzałość„, powiedział Rousteing.
W przedstawionej podczas paryskiego tygodnia mody kolekcji na sezon Wiosna – Lato 2018 możemy doszukać się inspiracji zaczerpniętej wprost z szafy Rousteinga. Na wybiegu pojawiały się „mundurki” stylizowane na stroje, w których lubi pokazywać się projektant. Oczywiście wszystko zostało okraszone odpowiednią ilością lśniących kryształów, łańcuchów i frędzli. Bijący zewsząd blask to już znak rozpoznawczy domu mody Balmain. Damska kolekcja opiera się także na nieco sportowych sylwetkach, z których albo wystają widoczne elementy bielizny albo stroje skonstruowane zostały w taki sposób, żę odsłaniają sporą część ciała. Jeśli chodzi o odcienie, to kolekcja w dużej mierze zdominowana przez klasyczne połączenie, czerń +biel. Jak obuwie w przypadku Balmain, to tylko baaaardzo wysokie szpilki 🙂
Prezentowany przez Oliviera Rousteinga styl bardzo pasuje do francuskiego domu mody, ma charakter i nie traci blasku, a co najważniejsze, projektant sam w sobie to gwiazda, dobrze odnajdująca się w realiach coraz to młodszej klienteli, która przecież dorasta w dobrze mu znanym świecie Instagrama...