Irina Shayk w dzianinowej kolekcji Intimissimi
Charakterystyczne cechy: posągowa sylwetka, kocie oczy i zaciekłe podejście tej super seksownej ikony stylu. Dzięki swojej eleganckiej aparycji oraz mrocznej zmysłowości, rosyjska supermodelka Irina Shayk została twarzą nowej kolekcji dzianin Intimissimi. Cienkie przędze łączą się z miękkimi, lekkimi włóknami, które otaczają naszą skórę, tworząc kolekcję, której nie sposób się oprzeć.
Kampania reklamowa prezentuje ponadczasową, a jednocześnie bardzo modną paletę produktów, która odzwierciedla najnowsze trendy z wybiegów, dzięki wyjątkowo skoordynowanym kombinacjom kolorystycznym.
Każdy produkt prezentowany jest w klasycznych, jednolitych odcieniach bieli i czerni, a także po raz pierwszy w historii dzianinowych produktów marki, w kolorze kamelowym.
Trzy „nowe neutralne” odcienie pojawiają się w całej kolekcji, rozjaśniając ultralekkie bluzki z długim rękawem, prążkowane golfy, maksi kardigany, luźne spodnie i obcisłe sukienki. Idealnie wyglądają w każdej stylizacji: możesz je mieszać i łączyć, aby stworzyć swój własny, oryginalny i niepowtarzalny efekt warstw.
W nowym sezonie wszystko kręci się wokół tkaniny ULTRALIGHT z KASZMIREM: lekkie, zwięzłe i wygodne, jest to świetnej jakości włókno. Jego dotyk przypomina piórko, a otulający krój odzwierciedla seksowny, a zarazem klasyczny styl. Nowości w kolekcji obejmują miękkie, oversizowe bluzki i koszule, które pomagają uzyskać zawsze modny look.
Luksusowe włókna WEŁNY z JEDWABIEM – po raz pierwszy zaprezentowane w wersji z szerokimi prążkami na maksi kardiganach, które są świetnym dodatkiem do kolekcji. W tym sezonie również produkty z lurexu są produktami must-have, ale w tym wypadku w wersji z cieniutkim prążkowaniem.
Nowa kampania reklamowa produktów dzianinowych Intimissimi będzie widoczna na całym świecie i zaprezentuje wspaniałe zdjęcia Iriny Shayk, a także obszerną kampanię digitalową z udziałem włoskiej gwiazdy i wpływowej influencerki modowej – Chiary Ferragni. Dzięki swoim spontanicznym reakcjom oraz bezpośredniej osobowości Chiara idealnie przekazuje – poprzez komunikację niewerbalną – nastrój kolekcji.
Zdjęcia i tekst: materiał prasowy