Your CARE by Your KAYA. Nowe kosmetyki do twarzy polskiej marki - issue27.pl
 • URODA  • BEAUTY NEWS  • Your CARE by Your KAYA. Nowe kosmetyki do twarzy polskiej marki

Your CARE by Your KAYA. Nowe kosmetyki do twarzy polskiej marki

 

Your KAYA zasłynęła na polskim rynku, dzięki swojej linii artykułów menstruacyjnych oraz kosmetyków do pielęgnacji intymnej i całego ciała. Marka jest ceniona i uwielbiana przez swoje klientki, na co dowodem są liczne pozytywne opinie, jakie możemy przeczytać o produktach w internecie. Z radością przyjęłyśmy wiadomość o tym, że oferta się poszerza i już teraz można kupić dwa specjalistyczne kosmetyki do twarzy otwierające linię Your CARE by Your KAYA.

1.Your Remedy

Odbudowujący krem do twarzy na dzień i na noc z ceramidami, probiotykiem, niacynamidem i kompleksem nawilżającym NMF (Natural Moisturising Factors). Składniki te długotrwale nawilżają skórę, regulują jej mikrobiom, wyrównują koloryt, regulują pracę gruczołów łojowych, wygładzają drobne linie i koją podrażnienia.

Krem Your Remedy działa niekomedogennie, co potwierdza badanie kamerą VISIOPOR® PP 34 N. Co ważne, zyskał pozytywną opinię okulistyczną i jest odpowiedni do stosowania pod oczy i na powieki. Rezultaty badań aplikacyjnych kremu są więcej niż zadowalające: przy regularnym stosowaniu kosmetyku 96,4% probantów_ek miało poczucie ukojenia, 96,4% osób – aksamitnej skóry, a 92,9% osób – długotrwałego nawilżenia.

2.Your Relief

Łagodny żel do mycia twarzy z wąkrotą azjatycką, niacynamidem i NMF. Dokładnie acz delikatnie oczyszcza i nawilża skórę, nie powodując uczucia ściągnięcia. Nadaje się do zmywania tuszu do rzęs i codziennego, regularnego stosowania. Nie zawiera potencjalnie drażniących substancji zapachowych.

Przeprowadzone przez laboratorium badania jednoznacznie wskazują na skuteczność i delikatność żelu myjącego Your KAYA: 100% probantów_ek potwierdza uczucie czystej skóry po jego zastosowaniu, 100% osób potwierdza, że zapewnia delikatne mycie, a 92,9% osób nie odczuło szczypania w okolicy oczu.

____

Treść bazuje na materiale prasowym