Wywiad z Gabriellą Elio – założycielką marki Sweed Beauty
Gabriella Elio, założycielka marki Sweed Beauty jest skandynawską minimalistką, która zrewolucjonizowała rynek beauty. W wywiadzie opowiada o swojej zawodowej drodze – dp makijażystki do twórczyni kultowych sztucznych rzęs i kosmetyków pozwalających osiągnąć efekt „no makeup-makeup”. Jak zaczęła się jej przygoda z makijażem i co sprawiło, że pokochały ją kobiety na całym świecie?
Co było inspiracją do stworzenia marki?
Gabriella Elio: My, skandynawskie kobiety, jesteśmy bardzo świadome i stawiamy na bezwysiłkowy szyk, jakość i minimalizm ponad wszystko inne.
Początkowo, gdy marka powstawała, moją misją było stworzenie naturalnie wyglądających sztucznych rzęs. Po sukcesie asortymentu rzęs, nasze klientki zachęciły mnie do stworzenia produktów do makijażu, aby osiągnąć efekt „no makeup-makeup” z dodatkiem długich rzęs.
Kiedy rozpoczęła się twoja przygoda z makijażem?
Gabriella Elio: Wszystko zaczęło się, gdy miałam 15 lat i odbyłam staż w sklepie kosmetycznym podobnym do MAC w Szwecji. To, co sprawiło, że naprawdę zakochałam się w pracy w branży kosmetycznej, to sprawianie, że kobiety czuły się komfortowo i szczęśliwe we własnej skórze. Kiedy siedziały przy mną na krześle podczas wykonywania makijażu, mogłam zauważyć, jak stawały się bardziej pewne siebie i zaczynały się uśmiechać. Makijaż może naprawdę wydobyć to z ciebie! To uczucie sprawiło, że uzależniłam się od swojej pracy. Kiedy miałam 18 lat, lista oczekujących była długa, a mój kalendarz wypełniony na 2 lata do przodu.
Jaki wpływ na działalność Twojej marki miała praca wizażystki?
Gabriella Elio: Przede wszystkim jakość i wydajność produktów jest głównym celem jako wizażysty. Ponadto jako wizażystka spotykasz wiele osób w różnym wieku, o różnych kolorach skóry. Zasadniczo uczysz się, jak bawić się różnymi formułami na skórze i wiesz, co będzie działać najlepiej. Jestem naprawdę dumna, widząc nasze produkty używane przez profesjonalistów na całym świecie na planach filmowych lub backstage’ach do czerwonych dywanów.
Czy masz swoje ulubione produkty Sweed Beauty?
Gabriella Elio: Naprawdę trudno jest wybrać jeden produkt! Ale zdradzę Ci moje 3 najlepsze, które musisz wypróbować od Sweed.
Nasze serum na porost rzęs zapewni dłuższe i pełniejsze rzęsy w 28 dni i jest wolne od analogów prostaglandyn.
Tusze do rzęs są szalenie popularne i trzeba je mieć! Zarówno Cloud Mascara, jak i Lash Lift to Rolls Royce wśród wszystkich tuszów do rzęs i sprawią, że Twoje rzęsy będą wyglądać lepiej niż kiedykolwiek.
A nr 3 to nasz najlepiej sprzedający się Miracle Powder, który wygląda jak filtr na skórze.
Przeglądając ofertę marki zauważyłam, że bardzo skupiasz się na produktach podkreślających naturalne piękno. Dowodem na to jest korzystanie z jakościowych składników. Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem, że dobry makijaż zaczyna się od pielęgnacji?
Gabriella Elio: Jak najbardziej! Dobra rutyna pielęgnacyjna jest zdecydowanie koniecznością. Nasze produkty do makijażu są nasycone składnikami popartymi badaniami i działają pielęgnująco na skórę. Wierzę, że to nowoczesna droga naprzód – utrzymywanie czystych formuł z pielęgnującymi składnikami w środku.
Kosmetyki Sweed Beauty celebrują ( w moim odczuciu) naturę. Czym jest dla Ciebie natura?
Gabriella Elio: Kocham dziką przyrodę i ocean. Wierzę, że spędzanie czasu na świeżym powietrzu i cieszenie się spektakularnym pięknem natury jest uzdrawiające. W dzisiejszym świecie my, ludzie, nie jesteśmy dobrzy w ochronie przyrody, dlatego jestem bardzo dumna z naszych filantropijnych wysiłków na rzecz ochrony małych żółwi. Żółwie morskie odgrywają ważną rolę w naszym ekosystemie i dlatego są bardzo ważne dla oceanu i życia morskiego. 6 z 7 gatunków żółwi morskich jest obecnie zagrożonych, a tylko 1 z 1000 przeżywa dorosłość. Współpracujemy z fundacją Billion Baby Turtles. Każdy sprzedany tusz do rzęs to środki na ratowanie jednego żółwia morskiego.
Czy masz jakieś rady dla czytelniczek odnośnie makijażu lub pielęgnacji, które uważasz za kluczowe w dobrym wyglądzie?
Gabriella Elio: Mniej znaczy więcej i nie podążaj za trendami. Moje motto dotyczące urody to wyglądać jak po dwutygodniowych wakacjach – z promienną skórą, długimi bujnymi rzęsami i szerokim uśmiechem!
Niezbędnym produktem do osiągnięcia takiego wyglądu jest nasz Miracle Powder, który wygląda jak filtr na skórze. Wygląda naprawdę dobrze na kobietach powyżej 50 roku życia, ponieważ daje oszałamiający blask i efekt rozmycia. Ale będzie wyglądał równie wspaniale na młodej cerze. Formuła jest czysta i wolna od talku i tlenochlorku bizmutu i pozwala skórze oddychać przez cały dzień.
Uważam również, że podkręcenie rzęs robi ogromną różnicę, ponieważ naprawdę podnosi to całą twarz i sprawia, że wyglądasz na bardziej wypoczętą. Używanie eyelinera „Bright” Satin Kohl Eyeliner wewnątrz linii wodnej usuwa zaczerwienienia i sprawia, że oczy wyglądają na większe.
Wyświetl ten post na Instagramie