Czerwony dywan w Cannes pełen międzynarodowych gwiazd w stylizacjach Pako Lorente - issue27.pl
 • MODA  • FASHION NEWS  • Czerwony dywan w Cannes pełen międzynarodowych gwiazd w stylizacjach Pako Lorente

Czerwony dywan w Cannes pełen międzynarodowych gwiazd w stylizacjach Pako Lorente

materiał partnera

Za nami 77. Festiwal Filmowy w Cannes. Powoli opadają emocje po tym, jak niemal cały świat śledził gwiazdy pojawiające się w zjawiskowych kreacjach na słynnym czerwonym dywanie wydarzenia odbywającego się na malowniczym francuskim Lazurowym Wybrzeżu. W tym roku wielu znanych mężczyzn postawiło na markę Pako Lorente. 

W konkursie głównym w najważniejszej kategorii – najlepszy film – o Złotą Palmę 77. Festiwalu Filmowego w Cannes walczyły w tym roku 22 produkcje z całego świata. Objawieniem Cannes 2024 okrzyknięto film Magnusa von Horna „Dziewczyna z igłą”. 

Na czerwonym dywanie pojawiło się wielu gwiazdorów i ważnych osobistości, którzy postanowili zaprezentować się w garniturach i smokingach marki Pako Lorente. Wśród nich znalazł się Manuel Guillot, francuski aktor, który zagrał w filmie „Le Deuxieme Acte” otwierającym tegoroczny 77. Festiwal Filmowy w Cannes. Manuel wybrał z najnowszej kolekcji klasyczny czarny smoking, białą koszulę i muszkę. 

W pełnych stylizacjach od Pako Lorente prezentowali się też australijscy aktorzy Austen Wilmot, Talon Hopper i James Bingham, którzy prezentowali film „The Surffer” z Nicolasem Cagem w roli głównej, Miathias Chelebourg – reżyser, producent i juror 77. Festiwalu Filmowego w Cannes, Mani Nordine – agent gwiazd m.in. Paris Hilton, Rihany czy Pharrella Williamsa oraz Stephane Cealis francuski inwestor i filantrop. 

Największy zachwyt na czerwonym dywanie zrobiła prezentacja looku od Pako Lorente w wykonaniu influencera Zeusa, który przyszedł na spotkanie z fotoreporterami jakby wkraczał na paryski wybieg. 

„Wybór Pako Lorente przez tak znamienitych twórców i gości 77. Festiwalu Filmowego w Cannes to dla nas ogromne wyróżnienie, ale też oznaka tego, że jesteśmy gotowi by prezentować się jako marka całemu światu”

mówi Rafał Chrapkowicz, współwłaściciel Pako Lorente. 

Za nami 77. Festiwal Filmowy w Cannes. Powoli opadają emocje po tym, jak niemal cały świat śledził gwiazdy pojawiające się w zjawiskowych kreacjach na słynnym czerwonym dywanie wydarzenia odbywającego się na malowniczym francuskim Lazurowym Wybrzeżu. W tym roku wielu znanych mężczyzn postawiło na markę Pako Lorente.

W konkursie głównym w najważniejszej kategorii – najlepszy film – o Złotą Palmę 77. Festiwalu Filmowego w Cannes walczyły w tym roku 22 produkcje z całego świata. Objawieniem Cannes 2024 okrzyknięto film Magnusa von Horna „Dziewczyna z igłą”.

Na czerwonym dywanie pojawiło się wielu gwiazdorów i ważnych osobistości, którzy postanowili zaprezentować się w garniturach i smokingach marki Pako Lorente. Wśród nich znalazł się Manuel Guillot, francuski aktor, który zagrał w filmie „Le Deuxieme Acte” otwierającym tegoroczny 77. Festiwal Filmowy w Cannes. Manuel wybrał z najnowszej kolekcji klasyczny czarny smoking, białą koszulę i muszkę.

W pełnych stylizacjach od Pako Lorente prezentowali się też australijscy aktorzy Austen Wilmot, Talon Hopper i James Bingham, którzy prezentowali film „The Surffer” z Nicolasem Cagem w roli głównej, Miathias Chelebourg – reżyser, producent i juror 77. Festiwalu Filmowego w Cannes, Mani Nordine – agent gwiazd m.in. Paris Hilton, Rihany czy Pharrella Williamsa oraz Stephane Cealis francuski inwestor i filantrop.

Największy zachwyt na czerwonym dywanie zrobiła prezentacja looku od Pako Lorente w wykonaniu influencera Zeusa, który przyszedł na spotkanie z fotoreporterami jakby wkraczał na paryski wybieg.

„Wybór Pako Lorente przez tak znamienitych twórców i gości 77. Festiwalu Filmowego w Cannes to dla nas ogromne wyróżnienie, ale też oznaka tego, że jesteśmy gotowi by prezentować się jako marka całemu światu” – mówi Rafał Chrapkowicz, współwłaściciel Pako Lorente.

Pako Lorente to dynamicznie rozwijająca się marka mody męskiej obecna od 18 lat na polskim rynku. Posiada sieć salonów w galeriach handlowych w całej Polsce, równolegle buduje także sieć w krajach nadbałtyckich. Warto podkreślić, że to właśnie Pako Lorente reprezentuje polską modę męską poza granicami kraju i jako jedyna marka z rodzimego rynku rozwija się międzynarodowo. Marka angażuje się w wiele niestandardowych projektów.Rozwija się w sposób niezwykle dynamiczny i atrakcyjny, budząc często zainteresowanie i podziw wśród menedżerów branży retail, fashion i nie tylko.
Za nami 77. Festiwal Filmowy w Cannes. Powoli opadają emocje po tym, jak niemal cały świat śledził gwiazdy pojawiające się w zjawiskowych kreacjach na słynnym czerwonym dywanie wydarzenia odbywającego się na malowniczym francuskim Lazurowym Wybrzeżu. W tym roku wielu znanych mężczyzn postawiło na markę Pako Lorente.

W konkursie głównym w najważniejszej kategorii – najlepszy film – o Złotą Palmę 77. Festiwalu Filmowego w Cannes walczyły w tym roku 22 produkcje z całego świata. Objawieniem Cannes 2024 okrzyknięto film Magnusa von Horna „Dziewczyna z igłą”.

Na czerwonym dywanie pojawiło się wielu gwiazdorów i ważnych osobistości, którzy postanowili zaprezentować się w garniturach i smokingach marki Pako Lorente. Wśród nich znalazł się Manuel Guillot, francuski aktor, który zagrał w filmie „Le Deuxieme Acte” otwierającym tegoroczny 77. Festiwal Filmowy w Cannes. Manuel wybrał z najnowszej kolekcji klasyczny czarny smoking, białą koszulę i muszkę.

W pełnych stylizacjach od Pako Lorente prezentowali się też australijscy aktorzy Austen Wilmot, Talon Hopper i James Bingham, którzy prezentowali film „The Surffer” z Nicolasem Cagem w roli głównej, Miathias Chelebourg – reżyser, producent i juror 77. Festiwalu Filmowego w Cannes, Mani Nordine – agent gwiazd m.in. Paris Hilton, Rihany czy Pharrella Williamsa oraz Stephane Cealis francuski inwestor i filantrop.

Największy zachwyt na czerwonym dywanie zrobiła prezentacja looku od Pako Lorente w wykonaniu influencera Zeusa, który przyszedł na spotkanie z fotoreporterami jakby wkraczał na paryski wybieg.

„Wybór Pako Lorente przez tak znamienitych twórców i gości 77. Festiwalu Filmowego w Cannes to dla nas ogromne wyróżnienie, ale też oznaka tego, że jesteśmy gotowi by prezentować się jako marka całemu światu” – mówi Rafał Chrapkowicz, współwłaściciel Pako Lorente.

Pako Lorente to dynamicznie rozwijająca się marka mody męskiej obecna od 18 lat na polskim rynku. Posiada sieć salonów w galeriach handlowych w całej Polsce, równolegle buduje także sieć w krajach nadbałtyckich. Warto podkreślić, że to właśnie Pako Lorente reprezentuje polską modę męską poza granicami kraju i jako jedyna marka z rodzimego rynku rozwija się międzynarodowo. Marka angażuje się w wiele niestandardowych projektów.Rozwija się w sposób niezwykle dynamiczny i atrakcyjny, budząc często zainteresowanie i podziw wśród menedżerów branży retail, fashion i nie tylko.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Pako Lorente (@pakolorente_com)

Pako Lorente to dynamicznie rozwijająca się marka mody męskiej obecna od 18 lat na polskim rynku. Posiada sieć salonów w galeriach handlowych w całej Polsce, równolegle buduje także sieć w krajach nadbałtyckich. Warto podkreślić, że to właśnie Pako Lorente reprezentuje polską modę męską poza granicami kraju i jako jedyna marka z rodzimego rynku rozwija się międzynarodowo. Marka angażuje się w wiele niestandardowych projektów.Rozwija się w sposób niezwykle dynamiczny i atrakcyjny, budząc często zainteresowanie i podziw wśród menedżerów branży retail, fashion i nie tylko.