• LIFESTYLE  • Święta zawsze razem. Niezależnie od stylu – Zalando celebruje wartości, które nigdy nie wychodzą z mody

Święta zawsze razem. Niezależnie od stylu – Zalando celebruje wartości, które nigdy nie wychodzą z mody

W nowej kampanii „Święta zawsze razem. Niezależnie od stylu.” Zalando zwraca uwagę na to, co w tym szczególnym czasie jest najważniejsze – więzi rodzinne i przyjacielskie, celebrowane przez wspólne, radosne spędzanie czasu – czyli wartości, które nigdy nie wychodzą z mody.

Kampania przedstawia młodzieńca, granego przez Toma Gaskina – modela, aktora i profesjonalnego żonglera – oraz jego babcię, w której rolę wciela się Frances Dunscombe, znana również z kampanii Zalando jesień-zima 2019. Duet pojawia się na bajecznym balu gwiazdkowym, gdzie ku ich zaskoczeniu okazuje się, że wszyscy młodzi goście wydarzenia wpadli na ten sam pomysł i stawili się na nim wraz z dziadkiem lub babcią.

Atmosfera balu, łączącego zróżnicowane style i pokolenia uczestników, oddaje ideę pozycjonowania free to be. Parkiet zapełnia się roztańczoną mieszanką gości w eklektycznych stylizacjach, które reprezentują szeroki asortyment produktów dostępnych na Zalando, pasujących do każdego upodobania, wieku i okazji. Reżyser Sam Hibbard i dom produkcyjny Somesuch zadbali również o to, aby video kampanii przedstawiało nie tylko huczną i radosną zabawę, ale także relację i ciepłe więzi emocjonalne między młodymi imprezowiczami i ich dziadkami.

Dopełnieniem spotu reklamowego jest sesja zdjęciowa autorstwa Toma Johnsona z MiniTitle. Występuje w niej m.in. brytyjska aktywistka Saffi Karina (@saffi_karina) i niemiecki influencer Jannik Diefenbach, którego profil na Instagramie zasłynął ze zdjęć jego stylowego dziadka (@jaadiee). Zróżnicowana wiekowo obsada, tańcząc i po prostu dobrze się bawiąc, w parach lub w większych grupach, prezentuje mieszankę indywidualnych stylów. Współcześnie, klasycznie, punk, posh, w brokacie czy na luzie – każda postać wyraża myśl „Święta zawsze razem. Niezależnie od stylu.”.

 

Treść i zdjęcia: materiał prasowy