Nowa, wiosenna historia Kazar
W kolekcji damskiej na sezon wiosna/lato 2020 królują oryginalne desenie, zgaszone barwy oraz wyjątkowa dbałość o detal. Czółenka, delikatne sandały na słupku, czy eleganckie klapki to tylko kilka z letnich propozycji marki. Wykonane z najlepszej jakości skór autorskie propozycje KAZAR będą najlepszym towarzyszem letnich dni.
Znany z poprzednich kolekcji wzór skóry węża w tym sezonie wzbogacony został o modny efekt holograficzny, który pojawi się na czółenkach, butach sportowych oraz sandałach. Na uwagę zasługują również wyjątkowe obcasy imitujące drewno zdobiące letnie sandały i klapki. Obcasy wykonane zostały w technologii „tampodruku”. Uzupełnieniem kolekcji są stylowe akcesoria. Wśród propozycji na nowy sezon znajdują się skórzane torebki w najmodniejszych odcieniach pomarańczy czy mięty, eleganckie skórzane torebki na ramię, w klasycznej czerni i brązie oraz skórzane plecaki.
Nowością w kolekcji będzie również nowy wzór, który powstał w nawiązaniu do aktualnego monogramu. Jego podstawą nadal będą litery „K,” ale w odświeżonej wersji. W kolekcji damskiej wzór pojawi się w dwóch odsłonach. W wersji klasycznej monogram wystąpi w czerni lub brązie w subtel- nym, niewielkim rozmiarze. W wersji odważnej zobaczymy przeskalowany czekoladowy monogram na jasnym tle. Wzór pojawi się zarówno na skórach gruboziarnistych oraz na skórach gładkich, licowych. Zdobić będzie nie tylko obuwie, ale i akcesoria.
Zdjęcia do najnowszej kampanii marki KAZAR wykonała Zuza Krajewska, polska fotografka, autorka wielu sesji zdjęciowych oraz projektów publikowanych w najważniejszych tytułach polskich i międzynarodowych. Dynamiczne ujęcia ukazują sylwetki w ruchu, które w niezobowiązujących stylizacjach zapowiadają nadejście nowego sezonu.
Kolekcja Wiosna/Lato 2020 dostępna jest w salonach KAZAR w całej Polsce oraz na stronie kazar.com.
KAZAR W ODCIENIU SZMARAGDU
Wiosenno-letni sezon KAZAR otwiera jeszcze jedną niespodzianką: nawiązaniem współpracy z dynamicznie rozwijającą się i uznaną przez najbardziej wymagające Klientki marką Emeralds and Crocodiles. Młody start-up Kasi Sokołowskiej w niespełna rok od launchu zdążył przykuć uwagę branży i konsumentek, które doceniły jego unikalność, jakość wykonania oraz wygodę.
„Koncept Emeralds and Crocodiles to moja osobista odpowiedź na potrzeby współczesnych kobiet. Kobiet, które cenią ele- gancję, ale nigdy nie zapominają o wygodzie. Dla kobiet, które po dniu pełnym wyzwań spędzonych na szpilkach z przyjem- nością wieczorem zamieniają je na baletki. Stąd pomysł na stworzenie wyjątkowych zestawów – szpilek oraz baletek wykona- nych z tych samych wysokiej jakości materiałów”
– komentuje Kasia Sokołowska
„Połączenie sił z marką KAZAR jest dla mnie dużym wyróżnieniem oraz ogromną satysfakcją. Nie ukrywam, że propozycję naszej współpracy uznałam za duży sukces, szczególnie, że przygoda – moja i mojego zespołu – w budowaniu tej marki dopiero się rozpoczęła. Niezaprzeczalnie jest to doskonała okazja by wieloletnie doświadczenie marki KAZAR połączyć z wizją i misją, które towarzyszyły mi przy two- rzeniu kolekcji dla Emeralds and Crocodiles”.
– dodaje.
Koncept znany z wyjątkowych zestawów szpilek i baletek dostępny będzie na wyłączność online na stronie kazar.com oraz w wybranych salonach KAZAR.
Treść i zdjęcia: materiał prasowy