Własna marka odzieżowa jako kobiecy pomysł na biznes – opowiada Anna Zając
Coraz więcej kobiet decyduje się na otwarcie własnego biznesu. Mimo ciężkich czasów dla małych przedsiębiorców, Polki z powodzeniem prowadzą restauracje, cukiernie, firmy kosmetyczne czy odzieżowe. Jedną z takich kobiet jest Anna Zając, właścicielka marki Roselle, która opowiedziała nam, co jest istotne podczas tworzenia własnego brandu.
Z myślą o kochających Życie
Roselle to marka odzieżowa, która powstała z myślą o kobietach i ich potrzebach. Jak podkreśla założycielka firmy, Anna Zając, od początku przyświecało jej jedno: chęć, aby kobieta nosząca ubrania Roselle mogła każdego dnia czuć się wyjątkowo. – Cenię ponadczasowy styl, a także ubrania, które można wykorzystać na wiele różnych sposobów. Przez 10 lat prowadzenia modowego bloga spotkałam wiele inspirujących kobiet, a działalność w sieci nauczyła mnie otwartości i pozwoliła mi poznać potrzeby moich odbiorczyń. Codzienny kontakt z czytelniczkami to mój wiatr w żagle do działania – mówi Anna Zając, podkreślając, że Roselle dedykuje kobietom, które kochają Życie.
Wsparcie ze strony bliskich
Od 10 lat Ania prowadzi bloga fashionable.com.pl, do którego założenia mocno namawiał ją mąż. Jakub wspiera Anię nie tylko w blogowaniu, ale także w biznesie – wspólnie wymyślili i współorganizują największy w Polsce festiwal dla twórców internetowych See Bloggers – jednak jeśli chodzi o Roselle to Ania jest sercem i duszą tego projektu. Inspiracje znalazła przede wszystkim w zagranicznych wyjazdach do Francji oraz ukochanych Włoszech, które ceni m.in. właśnie za modę. Jak widać, w przypadku Ani praca to też pasja. Czy to także klucz do sukcesu? – Według mnie tak – odbiorcy widzą, gdy coś jest tworzone z prawdziwym zaangażowaniem i miłością. Poza tym, nie kochając tego, co robię z pewnością nie byłabym w stanie poświęcać się temu w całości. To przełożyłoby się zaś negatywnie na jakość tego, co tworzę – mówi.
Grunt to autentyczność
Zapytana o rzeczy, które są niezbędne do prowadzenia własnego biznesu z sukcesem, Anna Zając odpowiada, że najważniejsza jest autentyczność. – Wiem, że to często powtarzany frazes, ale naprawdę tak jest – najważniejszy jest pomysł i szczerość wobec swoich odbiorców. Gorąco zachęcam do robienia czegoś całkowicie swojego, bez kopiowania innych i patrzenia, że tej osobie udało się to czy tamto. Nie róbmy tego samego, tylko dlatego, że ktoś z tego powodu ma rzesze fanów i polubień. Pomyślmy, co my chcemy przekazać światu i róbmy to odpowiedzialnie – radzi Anna Zając.
_____
Treść: materiał prasowy