MAKO – polski design we włoskiej skórze
MAKO to niezależna polska marka skórzanych toreb i butów obecna na rynku od 2011 roku. Jej najbardziej charakterystyczne cechy to surowe, miękkie formy, najwyższej klasy włoska skóra i świetne wykonanie.
Projekty & filozofia
Punktem wyjścia dla projektów oraz znakiem rozpoznawczym MAKO jest wyjątkowa skóra, którą specjalnie dla marki produkują trzy sprawdzone, włoskie garbarnie. Jest to miękka, bydlęca skóra o charakterystycznym, surowym sposobie wykończenia. Wieloetapowy proces obróbki i farbowania sprawia, że jest wyjątkowo miękka i przyjemna w dotyku.Buty MAKO powstają natomiast w trzech włoskich manufakturach o wieloletniej tradycji.
MAKO jesień-zima 2017/18
Propozycje marki na nadchodzący sezon jesień-zima 2017/18 to surowe formy wykonane z najlepszej jakości, włoskiej skóry. Oprócz charakterystycznych dla MAKO pojemnych i wygodnych shopperów znajdziemy również nowe modele – m.in. minimalistyczną torebkę-portfel, która znakomicie sprawdzi się w wielu stylizacjach. Całość utrzymana w neutralnych odcieniach czerni, szarości i granatu, flagowych kolorów MAKO. Wśród butów mocne akcenty – rockowe botki we wzór skóry węża oraz przyciągające spojrzenia botki na wysokim słupku.
Torby i buty MAKO chętnie wybierają gwiazdy, m.in. Dorota Wellman, Katarzyna Warnke, Anna Kalczyńska, Magdalena Schejbal, Karolina Korwin-Piotrowska czy Kamilla Baar.
Już od września dostępne są w Galerii Mokotów. Pop-up Store marki został otwarty w specjalnej przestrzeni The Designer Gallery, którego dyrektor kreatywną jest Katarzyna Sokołowska i będzie działał do końca lutego 2018. Charakterystyczny wystrój pop-up’u nawiązuje do konceptu atelier MAKO przy ul. Mokotowskiej i idealnie uzupełnia prosty, surowy charakter projektów marki.
*Kampania MAKO
Zdjęcia: Szymon Brzóska /TheStyleStalker.com
Modelka: Aleksandra Niewczas / Neva Models
Stylizacja: Aleksandra Borowska