ROSA – Kolekcja Wiosna-Lato 2018
Nowa kolekcja Rosy nie zawiedzie miłośników ekskluzywnej i unikatowej biżuterii marki. Aktualne propozycje idealnie wpisują się w modowe trendy, w których dyskretna ekspozycja biżuterii przełamuje surowy minimalizm panujący w poprzednich sezonach. Bieżąca moda nie stanowi jednak jedynego wyznacznika kolekcji, projektantka marki Agnieszka Rosa traktuje ją przede wszystkim jako środek artystycznego przekazu.
Inspiracja historią
W kolekcji da się wyczuć dekadencki klimat lat 20-tych ubiegłego wieku i magię przedwojennego jubilerskiego kunsztu. Te inspiracje splecione z nowoczesną wizją artystki tworzą wyjątkowo efektowne połączenia. Tradycyjne surowce szlachetne takie jak złoto, perły, diamenty oraz ręcznie rzeźbione i inkrustowane kamienie zostały zaklęte we współczesnej nowatorskiej formie. Wśród realizacji znajdziemy między innymi inspirowane rodowymi sygnetami pierścienie z wtłaczaną w kamień złotą gwiazdą lub trójwymiarową rzeźbą, medalion z diamentem, dla którego inspiracją stał się kieszonkowy zegarek oraz bransoletkę, która przywodzi na myśl stuletnią dewizkę.
„Jestem pełna uznania dla zanikającej sztuki jubilerskiej. Otwierany medalion serce z mojej nowej kolekcji to nie tylko piękny przedmiot, ale również mała rzeźba, która skrywa sekret i posiada własną duszę.”– mówi Agnieszka Rosa.
Klimatyczna kampania
Nastrojowa sesja wizerunkowa autorstwa duetu Kulesza i Pik wyróżnia się subtelną zmysłowością. Technika analogowa, którą fotografowie wykorzystali przy tworzeniu zdjęć, idealnie oddaje nastrój kolekcji ROSA. Łagodne oświetlenie, bliskie ujęcia i naturalne stylizacje podkreślają piękno projektów Agnieszki.
Kampania:
Zdjęcia: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik
Modelki: Julita Formella / REBEL Models, Karolina Michałowska /REBEL Models
Stylizacja: Karla
Make-up: Magdalena Wińska / PICTURE THAT
Hair: Kacper Rączkowski / PICTURE THAT
Post-produkcja: Mesh Studio