Nowy obraz kobiety według Lovlin
Pierwsza kolekcja marki Lovlin była mocno rustykalna, dziewczęca i pełna lekkości. Teraz nadszedł czas na nowy obraz kobiety, czyli kampanię jesień – zima 2018. Kolekcja to inspiracja silną i pewną siebie kobietą. Wolność, wyraźisty charakter oraz kobiecość to odbicie inspiracji przełożone na propozycję marki Lovlin w nowej odsłonie.
Tym razem projekty mają wskrzesić siłę osobowości. Dać siłę do bycia sobą i nie przejmowania się opinią innych. To ubrania dla kobiet, które akceptują siebie – zarówno swoje wady jak i zalety.W krojach ubrań można dostrzec inspiracje stylem country boho, ale w minimalistycznej i nowoczesnej odsłonie. Jesienna kolorystyka jest odniesieniem do natury, do której tak mocno przywiązana jest marka.
Projektantka i założycielka marki Natalia Czyżak projektując ubrania chciała by kroje i rodzaj ubrań miały charakter całoroczny. Dlatego też w propozycjach znalazła się ponadczasowa biała koszula, ale w nieco męskim i oversizowym kroju. Asymetryczne i lekko dzwonkowate mankiety nadają dodatkowo nowoczesnego looku. W kolekcji znajdziemy również kurtkę, spódnice w najmodniejszym w tym sezonie zwierzęcym princie oraz dwie sukienki. Materiał bazowy to oczywiście len, ale w tym sezonie pojawiła się też niezwykle miękka w dotyku bawełna. Naszym absolutnym faworytem jest bawełniana kurtka Vanilla Harmony oraz sukienka Bright Eclipse.
Projektantka chce żeby jej projekty były nietuzinkowe, produkowane w mniejszych ilościach, ale z założenia naturalne i proste. Niezwykle ważne jest dla niej wspieranie polskich producentów, i za tą sprawą ubrania szyte są w małej polskiej szwalni. Dopełnieniem charakteru kolekcji była sesja osadzona w jesiennym klimacie, na polu natury, z pięknym drewnianym domem w tle z niezwykle uroczą werandą. To wszystko idealnie wkomponowało się w klimat nowej kolekcji marki Lovlin.