Fokus na okulary – nowa kolekcja Belutti wiosna-lato 2019
Marka Belutti na sezon wiosna-lato 2019 przygotowała kolekcję okularów przeciwsłonecznych inspirowaną ikonami stylu takimi jak Audrey Hepburn, Brigitte Bardot czy Gigi Hadid. Kolekcja liczy ponad 50 modeli i składa się z czterech linii – Retro, Modern, Mirror i Classic. W najnowszej kampanii marka skupia się na pokazaniu detali i przekonuje, że okulary są jak biżuteria, która podkreśla styl i charakter.
Linia Retro
Tzw. kocie oczy to jeden z najbardziej popularnych kształtów okularów i nie bez powodu. Okulary w tym stylu dodają seksapilu i kobiecości. Uwielbiała je szczególnie Audrey Hepburn, która nosiła kocie oprawki w zestawie z małą czarną i naszyjnikiem z pereł. Te w szylkretowym kolorze idealnie sprawdzają się zarówno do codziennych stylizacji i na specjalne wyjścia.
Linia Modern
Linia Modern to klasyczne kształty w odmienionej, nowoczesnej formie. Okulary są wykonane z najwyższej jakości materiałów, zaskakują przezroczystymi wstawkami nad frontami opraw i metalowymi mostkami. Inspiracją dla marki była Bigitte Bardot, która wylansowała kwadratowe masywne oprawki, które przykuwają uwagę i dodają tajemniczości.
Linia Mirror
Powstała z myślą o tych, którzy lubią się wyróżniać i eksperymentować. Soczewki w modelach z tej linii zachwycają metalicznym odbiciem i kolorami różu, błękitu czy złota. W kolekcji królują lustrzane lenonki i awangardowe kształty ze słynną belką w stylu Gigi Hadid.
Linia Classic
Dedykowana jest zarówno kobietom jak i mężczyznom, którzy cenią ponadczasową klasykę. Belutti pokazuje jak duże znaczenie ma dodatek w prostej formie i ile daje możliwości. W myśl zasady Francuzek marka w linii Classic Belutti stawia na wygodę i jakość wykonania.