Pierwsze pomadki Hermès inspirowane kultowymi szalami
Francuska marka istnieje w perfumiarskim biznesie już od roku 1930, w 2014 wprowadziła na rynek produkty „Bath&Body”, natomiast na 2020 rok zaplanowano prawdziwą rewolucję – linię kosmetyków do makijażu.
Jak donosi Vogue Paris, dyrektor generalny Hermès, Axel Dumas już w kwietniu 2018 poinformował Le Monde o swoich planach związanych z rozwojem marki w przemyśle kosmetycznym. Pierwszym elementem tego launchu jest linia pomadek Rouge. To 24 odcienie inspirowane słynnymi, jedwabnymi kwadratami Hermès, o matowym lub satynowym wykończeniu. Dodatkowo, w asortymencie znajdą się trzy limitowane kolory, które będą się zmieniały co sześć miesięcy.
Jednak na tym nie kończy się gama kosmetyków Hermès, obejmuje ona także inne elementy, takie jak drewniana szczoteczka do malowania ust oraz skórzane akcesoria, np. eleganckie lustra.
Dostępna od marca kolekcja Hermès Beauty, to już teraz zapowiedź stale powiększającej się oferty o inne produkty do makijażu, do momentu, aż kolekcja stanie się kompletna.