• MODA  • EDITORIAL  • Back to basic – nowa kolekcja Bynamesakke

Back to basic – nowa kolekcja Bynamesakke

Francuski podkreślają, że wystarczy 10 elementów garderoby, aby ubrać się na każdą okoliczność. Moda pozbawiona terminu ważności coraz śmielej podbija również nadwiślańskie garderoby. Kolekcja Back to basic to sentymentalna podróż do debiutu Bynamesakke jako jednej z pierwszych, niszowych marek tworzących klasyczne ubrania w duchu zrównoważonej mody na polskim rynku modowym.

Powrót do przeszłości w wersji Bynamesakke

To hołd oddany naturalnym materiałom. Kultowe projekty marki, takie jak klasyczne koszulki unisex, zostały wykonane z organicznej bawełny Pima. W najnowszej kolekcji nie brakuje też silnych akcentów boho, widocznych w projektach zwiewnych, długich sukienek i spódnic midi w charakterystyczne printy. Kwiaty i drobne listki zostały osadzone w palecie kolorów Ziemi. 

Niesamowita podróż

Bynamesakke zabiera nas w eklektyczną podróż, pełną romantycznych kolacji nad brzegiem morza i biznesowych spotkań w centrum wielkich miast. Kolekcja obfituje w zmysłowe, sensualne sukienki z odkrytymi plecami, swetry z głębokimi dekoltami opadającymi na ramiona, równoważone przez ponadczasowe koszule o męskim kroju. Wśród projektów, obok letnich propozycji, nie zabraknie oversizowych garniturów w odcieniach szarości i beżu. Po raz kolejny w ofercie marki zaprezentowany został jeans, tym razem w odsłonie wyrazistych kurtek z szerokimi rękawami. Kolejnym, klasycznym akcentem są bawełniane komplety dresowe.

Barwy kolekcji 

Całość utrzymana jest w neutralnej palecie barw, takich jak biele i beże, których znaczenie wykracza poza względy estetyczne. Materiały wykorzystane w kolekcji, takie jak peruwiańska bawełna Pima, dostępna jest tylko w odcieniach występujących naturalnie w przyrodzie. Bynamesakke od lat stawia na etyczną i odpowiedzialną modę, współpracując z ekologiczną farbiarnią, wybierając materiały z certyfikatami Fair Trade czy stosując biodegradowalne foliopaki wykonane z żywicy na bazie skrobi. Kolekcja Back jest równie wielowymiarowa, jak samo znaczenie hasła. Dla założycieli marki oznacza przede wszystkim troskę o planetę, wierność wysokogatunkowym, perfekcyjnie skrojonym basicom i sprzeciw wobec sezonowych trendów.

 

Treść i zdjęcia: materiał prasowy