Nuja werbuje do gangu - issue27.pl
 • ZDROWIE  • DIETA  • Nuja werbuje do gangu

Nuja werbuje do gangu

Materiał reklamowy

Producent diety sokowej NUJA rozpoczął nową akcję, w ramach której fani szybkich efektów jeśli chodzi o utratę wagi i detoks organizmu, będą mogli budować niecodzienną społeczność. „BANG! It’s #NUJAGANG” to hasło kampanii, a go bandy zapraszają znani i lubiani influencerzy – Marta Siniło, Kamil Rozwadowski i Daria Urbaniak. 

#NUJAGANG to społeczność, która jest budowana wokół marki Nuja. Do gangu należeć będą użytkownicy diety sokowej. Na Gangusów w ramach przynależności czekać mnóstwo fantastycznych ofert, gadżetów i atrakcji. 

„W ramach nowej kampanii chcemy stworzyć unikalną i aktywną społeczność. Szukamy osób nietuzinkowych, odważnych, pełnych pasji, ceniących dobre samopoczucie i zdrowe ciało, nie bojących się wyzwań. Podróżników, rysowników, marzycieli. Tancerzy, DJów, modeli. Muzyków, beauty i fit freaków… Wszystkich, którzy pokochali Nuja!”

– mówi Milka Bachanek, współwłaścicielka Natural Brands. 

W ramach kampanii nawiązano współpracę z wieloma influencerami. Pierwszymi ambasadorami akcji zostali stylistka gwiazd i trendsetterka Marta Siniło, model i deskorolkowiec Kamil Rozwadowski oraz promotorka polskich marek modowych Daria Urbaniak.  

„Na członków społeczności czeka mnóstwo wspaniałych atrakcji i gadżetów jak np. mata do gry w butelkę, która podbija serca użytkowników jednej z najbardziej popularnych aplikacji randkowej. Będziemy razem tworzyć playlistę na Spotify, spotykać się na Techno Jodze, a w marcu wybrani, czyli ci najbardziej kreatywni, wybiorą się na bardzo atrakcyjny event do Berlina.”

– dodaje Milka Bachanek. 

Grono fanów diety sokowej rośnie w Polsce z dnia na dzień. Ten sposób wyszczuplenia sylwetki, oczyszczania organizmu i dbania o kondycję skóry jest coraz bardziej popularny. I co najważniejsze – gwarantuje efekty. 

Więcej na stronie: www.nuja.pl