Znamy już najnowszą kampanię domu mody Balenciaga!
Jak się okazuje nie tylko Kanye West postawił w tym sezonie na kampanię inspirowaną paparazzi i życiem gwiazd w obiektywie aparatów. W środę (31 stycznia) luksusowa marka Balenciaga ujawniła na swoim kanale pierwsze efekty kampanii na sezon wiosna/lato 2018. Widać, że dyrektor kreatywny Demna Gvasalia zainspirował się środowiskiem celebrytów decydując się na ujęcia i stylizację zdjęć tak jakby były wzięte prosto z kamery paparazzi.
Życie gwiazd okiem Balenciaga
Modelki, wśród których są Stella Tennant, Dipti Sharma, Kennah Lau czy Marjitta Nissinen, uchwycone są „z zaskoczenia”, co widać po ich mimice twarzy czy pozach, oraz w towarzystwie wynajętych prywatnych ochroniarzy, jak na prawdziwe gwiazdy przystało. Na znak, że nie chcą być fotografowane zasłaniają się rękami, spuszczają głowę czy chowają twarz za torbami, oczywiście z logo marki Balenciaga.
Trzeba przyznać, że zdjęcia wyglądają bardzo autentycznie. Być może dlatego, że zostały wykonane przez prawdziwych francuskich paparazzi, dodatkowej autentyczności dodaje fakt, że zostałī wykonane na ulicy, przed dwoma paryskimi butikami Balenciagi.
Z każdym dniem marka publikuje nowe ujęcia kampanii, ciekawe co jeszcze się ukaże w najbliższym czasie.
[Best_Wordpress_Gallery id=”144″ gal_title=”balenciaga”]