Dolce & Gabbana na ulicach Mediolanu – nowa kampania marki
Słynny duet włoskich projektantów Dolce & Gabbana przedstawia drugą część swojej jesienno-zimowej kolekcji w kampanii uchwyconej na ulicach stolicy mody – Mediolanu.
Zdjęcia Branislava Simoncika wykonano w centrum miasta, między via Dante i placem Castello. Fotograf uchwycił nie tylko piękne kreacje projektantów, ale także żywe i tętniące radością emocje. Stolica Lombardii, z jej pięknem i majestatycznymi budynkami, takimi jak Castello Sforzesco jest doskonałym tłem dla sesji modowych. Kampanię zaplanowano w taki sposób, aby modelki i modele kojarzyli się ze „zwykłymi” przechodniami.
Ubrania z kolekcji AW2020 powstały ze starannie i skrupulatnie wybranych tkanin, takich jak wełna i aksamit. Propozycje mają rozmaite wzory i fasony, od garniturów w prążki, przez bluzki inspirowane bielizną, po tweedowe płaszcze i dopasowane sukienki.
„Atmosfera radości i świętowania w żywych odcieniach: stolica Lombardii, z jej pięknem i majestatycznymi budynkami, takimi jak Castello Sforzesco, staje się pustym płótnem, na którym maluje się sceny interakcji i zaangażowania”
– stwierdzają Dolce & Gabbana w komunikacie na stronie Fashiongonerouge.
W sesji wzięły udział: Bianca Balti, Gabriella Laws, Rebekka Eriksen, Jane Kovich, Chey Carty, Lara Menezes, Kaci Beh, Samile Bermannelli, Karolina Smetek.
_______
Zdjęcia: world.dolcegabbana.com